Ohjaajakoulutus

SML:n toimistolta voi tiedustella lisätietoja ohjaajakoulutuksen ja jäsenkerhojen starttikurssin järjestämisestä.

Moottorikerhoilta saatujen kehitysehdotusten ja palautteiden perusteella SML aloitti moottorikerhojen Junioritoiminnan Startti -tilaisuudet. Tilaisuuksia on järjestetty ympäri Suomea yhteistyössä halukkaiden kerhojen kanssa. Kaikki kerhot, jotka ovat halukkaita järjestämään tilaisuuksia jäsenistölleen koskien junioreiden valmennusta tai muita tärkeitä kerhotoiminnan osa-alueita koskien, voivat ilmoittaa halukkuudesta osoitteeseen ville.salonen@moottoriliitto.fi ja otamme yhteyttä asian tiimoilta.

Tilaisuuksien tavoitteena on tuoda tukea ja ideoita moottorikerhojen toiminnan tarpeisiin - painottaen junioritoiminnan kehittämistä ja käynnistämistä sekä ohjaajien ja valmentajien kouluttamista. Lisäksi tavoitteena on keskustella junioreiden tarpeista ja vanhempien roolista osana moottoriurheiluharrastusta. Aiheista sovitaan tapauskohtaisesti kerhon kanssa.

Ville Salonen
SML