Jäsenilmoitus

Jäsenilmoitus tehdään oheisella Excel-taulukolla. Vuoden 2014 liittokokouksessa hyväksyttiin SML:n uudet ry-säännöt ja niiden mukaan jäsenilmoitukseen tulee tästä lähtien liittää jäsenien nimet ja yhteystiedot. Käytännössä tämä tarkoittaa nimen ja osoitetiedon ilmoittamista. Jäsenyhdistys on velvollinen ilmoittamaan jäsentensä nimet ja yhteystiedot SML:n ylläpitämään jäsenrekisteriin vuosittain joulukuun 1.päivään mennessä. Jäsenmaksu seuraavalle kalenterivuodelle määräytyy joulukuun 1.päivän jäsenmäärän perustella.

Sähköpostiosoitteen ilmoittaminen mahdollistaa sen, että yksittäinen jäsen saa tulevaisuudessa esimerkiksi kerhotiedotteet suoraan omaan sähköpostiin.

Kun jäsentiedot on toimitettu, siirretään tiedot Motti-jäsenpalveluun ja kerhon ilmoittamalle, jäsenrekisteristä vastaavalle henkilölle, luodaan tunnukset Motti-jäsenpalveluun. Motti-jäsenpalvelun jäsenrekisteri on jäsenkerhon käytettävissä heti, kun tiedot on siirretty.