MX kilpailunjärjestäjien infotilaisuus Tampereella 12.2.2017

Lajiryhmä järjestää Tampereella 12.2.2017 motocross-kilpailuiden järjestäjille infotilaisuuden. Infotilaisuudessa käydään läpi vuoden 2017 linjaukset, sääntömuutokset sekä muita oleellisia asioita.

Tilaisuus on pakollinen niille kilpailujohtajille, jotka järjestävät motocross-liigan ja/tai SM motocross- sarjan kilpailuita kaudella 2017. Myös muut kilpailuorganisaatioon kuuluvat henkilöt ovat tervetulleita infotilaisuuteen. Paikalla on myös SM-kilpailuiden valvojat, myös muiden kauden 2017 valvojien toivotaan osallistuvan infotilaisuuteen.

Lajiryhmä suosittelee, että myös yksittäisiä kansallisia kilpailuita harkitsevat kerhot osallistuisivat ko. infotilaisuuteen.

11.2.2017 SML järjestää A+T-, B+T ja K-toimitsijakurssit Tampereella. Kerhoaktiiveilla on siis mahdollista päivittää lisenssi kuntoon samana viikonloppuna kilpailunjärjestäjien infotilaisuuden kanssa.

Tilaisuus järjestetään Tampereella Varalan Urheiluopistolla. Aloitamme 09:00 ja lopetamme viimeistään 17:00.

Ilmoittautumislomake

Lomaketta ei löytynyt