Jäsenkerhot voivat nyt ilmoittautua SML:n Motti-jäsenpalvelun käyttäjiksi

20.6.2017

SML:n jäsenkerhot voivat nyt käyttää jäsenetuna uutta Motti-jäsenpalvelua ilman lisämaksua. Kerho saa rekisterin käyttöön toimittamalla jäsenrekisteriin vaadittavat jäsentiedot SML:oon jäsenrekisteriin lisättäväksi. Kun jäsentiedot on toimitettu SML:lle, saa kerhon rekisterin käyttöönsä elokuun aikana. Ne kerhot, jotka ovat jo toimittaneet jäsentiedot, voivat aloittaan jäsenrekisterin käytön elokuussa.

Jäsenrekisterissä on monipuoliset toiminnot ja sen kautta voi esimerkiksi hoitaa jäsenmaksulaskutuksen lisäksi sähköpostitiedottamisen kerhon jäsenille ja jaostoille.

Kilpailuhallinta otetaan käyttöön elo-syyskuussa. SML järjestää kerhoille koulutusta elokuusta alkaen ja ilmoitamme koulutuksen pitopaikat ja ajankohdat tarkemmin kesän aikana.

Ajajalisenssien myynti siirtyy uuteen Motti-palveluun joulukuussa 2017 ja siksi on tärkeää, että jäsentiedot ovat siihen mennessä ajan tasalla. Lisenssin hankinta ei ole mahdollista, jos jäsentiedot eivät ole ajan tasalla.

Ota yhteyttä ja laitetaan jäsenrekisteriasiat kuntoon.

SML ry