Ota Motti-jäsenpalvelu käyttöön kerhollesi

29.9.2017

SML:n jäsenkerhot voivat käyttää jäsenetuna uutta Motti-jäsenpalvelun jäsenrekisteriä ilman lisämaksua. Kun jäsentiedot on toimitettu, siirretään tiedot Motti-jäsenpalveluun ja kerhon ilmoittamalle, jäsenrekisteristä vastaavalle henkilölle, luodaan tunnukset Motti-jäsenpalveluun. Motti-jäsenpalvelun jäsenrekisteri on jäsenkerhon käytettävissä heti, kun tiedot on siirretty.

Jäsenrekisterissä on monipuoliset toiminnot ja sen kautta voi esimerkiksi hoitaa jäsenmaksulaskutuksen lisäksi sähköpostitiedottamisen kerhon jäsenille ja jaostoille.

Kilpailuhallinta otetaan käyttöön marras-joulukuun aikana. SML järjestää kerhoille koulutusta marraskuusta alkaen ja ilmoitamme koulutuksen pitopaikat ja ajankohdat tarkemmin lähiaikana.

Ajajalisenssien myynti siirtyy uuteen Motti-palveluun joulukuussa 2017 ja siksi on tärkeää, että jäsentiedot ovat siihen mennessä ajan tasalla. Vuoden 2018 ajajalisenssin hankinta ei ole mahdollista, jos jäsentietoja löydy Motti-jäsenrekisteristä.

Ota yhteyttä niin laitetaan jäsenrekisteriasiat kuntoon.

SML ry