Kauden 2016 ajajanumeroiden vahvistaminen on avattu!

1.12.2015

Kaudelle 2016 varatut numerot:

Numeroiden varaaminen ja vahvistaminen:

Ajajanumeroiden varaaminen on jaettu kahteen vaiheeseen:

1. ) KAIKISSA alla mainituissa lajeissa ja luokissa:

Käyttäjät vahvistavat nykyisen ajajanumeronsa KAIKISSA LAJEISSA PAITSI ROAD RACINGISSÄ JA SNOWCROSSISSA ruksaamalla lomakkeella "Vahvistan oman numeroni" -kohdan. Road Racingissä ja Snowcrossissa voi varata suoraan numeronsa.

Vahvistusta tehdessään käyttäjän tulee valita laji, luokka ja numero. Seuraavaksi käyttäjän tulee painaa Tarkista saatavuus -nappia, jolloin lomakkeelle latautuu käyttäjän nimi ja kerhon tiedot. Tämän jälkeen käyttäjän tulee painaa Varaa numero -nappia, jonka jälkeen numerohakemus lähetetään Moottoriliiton toimiston käsiteltäväksi.

Kauden 2016 ajanumerot tulee vahvistaa 10.01.2016 mennessä, minkä jälkeen vahvistamattomat numerot vapautuvat. Vuonna 2015 varatut numerot on siis varattu näille ajajille 10.01.2016 asti (paitsi joissain A-luokkien 3-5 parhaan numeroissa) ja toisen numeroa ei saa vahvistaa vaihtamalla vain nimeä (voit tarkistaa 2015 listasta kenelle numero on varattu 10.01.2016 asti).

Numeroiden vahvistusajan umpeutuessa 10.01.2016 vapautuvat kaikki vahvistamattomat numerot yleiseen jakoon, minkä jälkeen lomakkeella ei enää ole "Vahvistan oman numeroni" -vaihtoehtoa.

Vahvistetut numerot eivät näy heti listalla!

2.)  Jos käyttäjä hakee täysin uutta ajajanumeroa, jättää hän ruksaamatta Vahvistan oman numeroni -kohdan.

Tämän jälkeen hän valitsee lajin ja luokan. Lomake ehdottaa ensimmäistä vapaata numeroa käyttäjälle. Käyttäjä voi myös etsiä haluamaansa numeroa syöttämällä numeron ruutuun ja painamalla Tarkista saatavuus -nappia. Kun käyttäjä on löytänyt itselleen vapaan numeron, myönnetään se hänelle heti automaattisesti.