Sodankylän Watercross EC-kilpailun lisenssit ja ilmoittautuminen

25.5.2018

Sodankylässä elokuun alussa järjestettävän FIM Europe Watercross European Cup -kilpailun ilmoittautuminen tehdään Suomen Moottoriliiton toimistolle FIM Europen virallisella lomakkeella, joka löytyy tämän tiedotteen liitteenä. Täytetty ja allekirjoitettu lomake toimitetaan osoitteeseen office@moottoriliitto.fi.

Lisenssit:
European Cup-tason kilpalussa ajajalta vaaditaan oman maan kansallinen lisenssi (suomalaisilta rajoitettu-lisenssi tai kertalisenssi) ja FIM European Cup-lisenssi.
FIM Europen lisenssin hinta Watercross EC:n osalta on 33 euroa ja lisenssi ostetaan etukäteen SML:n toimistolta.

Ne ajajat joilla ei ole voimassa olevaa 2018 SML:n rajoitettua vuosilisenssiä, ostavat ilmoittautumisen yhteydessä kertalisenssin, jonka hinta on 60 euroa.
Näin ollen lisennsin hinnat ovat ajajan lisenssitilanteesta riippuen:

Ajaja, jolla on jo SML:n rajoitettu vuosilisenssi: FIM-E lisenssi 33,-
Ajaja, jolla ei ole vuosilisenssiä: FIM-E-lisenssi 33,- + SML kertalisenssi 60,-

Huom!
Poikkeuksellisesti SML:n kertalisenssille ajavien tulee ostaa lisenssin etukäteen SML;n toimistolta, jotta kansainvälisen lisenssin ostaminen onnistuu.