MX-safety ratakilvet

Motocrossin turvallisuus on puhuttanut harrastajia ja kilpailijoita ikävien onnettomuuksien myötä erityisesti vuonna 2013. MX Safety on talkootyönä perustettu turvallisuuskampanja joka tähtää turvallisuuden parantamiseen kannustamalla kaikkia avoimeen keskusteluun ja tätä kautta parannuksiin niin radoissa, harjoittelu- ja kilpailuasenteissa kuten suojavarusteiden käytössä.

Mikä on MX Safety?
MX Safety -projekti on syntynyt tarpeesta luoda kannustava ilmapiiri Motocrossin turvallisuuskeskusteluille. Kannustamme kaikkia harrastajia ja lajista kiinnostuneita mukaan viestimään omat ajatukset MP-mesuille perustettavaan ”palauteseinään”. Seinän avulla keräämme tämän hetken näkemykset, ajatukset sekä huolet harjoitusympäristön turvallisuudesta – ja tämä kaikki ”with good spirit”!

Miksi MX Safety?
Koska Motocrossin turvallisuus on meille kaikille lajia säännöllisesti tai satunnaisesti harrastaville tärkeä.
Hieno laji ansaitsee meidän kaikkien huomion tärkeässä asiassa jotta lajin jatkuvuus ja mielekkyys voidaan turvata. Harjoitusympäristön turvallisuuden huomioiminen, tapaturmien ennaltaehkäisy ja tilanteiden ennakoiminen on meidän kaikkien vastuulla. Kiinnittämällä huomiota harjoitusympäristön turvallisuuteen, harjoitteluasenteeseen sekä varusteisiin opimme ennakoimaan tapaturmia. Yksikin estetty onnettomuus on voitto.

Keskusteluun voi myös osallistua MP messuseinän lisäksi Facebookissa: www.facebook.com/MXSafetyFIN

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja; Teija Piirto, 0405300181, teija@piirtodesign.fi