SML hakee henkilöitä lajiryhmätoimintaan. Lähde mukaan vaikuttamaan!

8.9.2017

SML:n lajiryhmätoimintaan haetaan jälleen luottamushenkilöitä. Lajiryhmäpaikoille haetaan uusia vaikuttamisesta kiinnostuneita, nuoria ja kokeneempia laji-ihmisiä kehittämään lajien toimintaa ja tuomaan oman näkemyksensä tulevaisuuden kehityssuunnasta.

Lajiryhmien toimikaudet ovat aina kaksivuotisia ja nyt haettavana oleva toimikausi on 1.1.2018-31.12.2020. Lajiryhmät valmistelevat sääntöjä ja esityksiä SML:n hallitukselle, tekevät tiivistä yhteistyötä SML:n toimiston kanssa ja toimivat oman lajin tärkeänä asiantuntijaryhmänä kaikissa lajikohtaisissa asioissa. Lajiryhmätyössä jäsenet pääsevät konkreettisesti vaikuttamaan lajin sääntötyöhön sekä kilpailu-, valmennus- ja koulutustoimintaan.

Haettavana on useita lajiryhmän jäsenen ja lajipäällikön paikkoja eri lajiryhmissä ja kiinnostuneita pyydetään ilmoittautumaan 26.9.2017 mennessä SML:n verkkosivuilta löytyvän lomakkeen kautta (linkki tiedotteen lopussa).

Luottamushenkilöitä haetaan seuraaviin lajiryhmiin: Motocross, Kelkkalajit, Trial, Drag Racing ja Road Racing. Esityksiä voi tehdä myös muihin lajiryhmiin.

SML:n hallitus vahvistaa valinnat syksyn hallituksen kokouksessa.

Lähde mukaan vaikuttamaan ja kehittämään suomalaista moottoriurheilua!
Lomake henkillöesityksille