Oy Brandt Ab (Brandt) tukemaan Suomen Moottoriliitto ry:n (SML) valmennustoimintaa

4.3.2016

Brandt ja SML ovat sopineet yhteistyöstä jonka tavoitteen on SML:n valmennustoiminnan tukeminen. Brandt lainaa SML:n valmennustoiminnan käyttöön Honda CRF  450 R Enduro- ja CRF 250 R motocross- moottoripyörät.

SML:n valmennustoiminnassa mukana olevat valmentajat käyttävät poikkeuksetta  moottoripyörää käytännön valmennustyötä toteuttaessaan ja nyt sovitun yhteistyön kautta  varmistetaan se, ettävalmentajilla on paras mahdollinen kalusto käytettävissä leireillä ja harjoitusvuoroilla.

Vastaavanlaista yhteistyön kautta saatavaa tukea ei aiemmin ole SML:n toiminnassa ollut ja Brandtin tuella on suuri merkitys valmennustoiminnan laadun varmistamisessa.

SML:n  toimitusjohtaja Kurt Ljungqvist ja Brandt:n tuotepäällikkö Patrick Manner ovat kumpikin iloisia ja tyytyväisiä nyt solmitusta yhteistyöstä.

SML, Kurt Ljungqvist, toimitusjohtaja, kurt.ljungqvist@moottoriliitto.fi