SML:n lajipäivillä mukana yli 130 luottamushenkilöä ja harrastajaa

4.11.2016

Suomen Moottoriliiton lajipäivillä mukana yli 130 luottamushenkilöä ja harrastajaa

SML:n syksyn lajipäivä järjestettiin Vantaalla 29.10.2016. Lajipäivä järjestetään vuosittain keväällä ja syksyllä ja päivän tarkoituksena on kerätä yhteen eri lajien harrastajia, kilpailunjärjestäjiä ja toimitsijoita. Yhteisen osion lisäksi lajit pääsevät päivän aikana pohtimaan tulevan kauden sääntöjä ja tarpeellisia kehitystoimia.

Lauantain ohjelmassa oli Tukesin puheenvuoro ja paikalle oli saapunut ylitarkastaja Kari Koponen kertomaan viimeisimmät uutiset yleisötilaisuuksien turvallisuuteen ja lainsäädäntöön liittyen. SML:n puheenjohtaja Tapio Nevala toi esille SML:n toiminnan tavoitteita ja toimenpiteitä vuoden 2017 osalta ja päivä päättyi mediakoulutukseen, jonka sisällöstä vastasivat moottoriurheilu.tv:n Nita Korhonen ja STT:n urheilutoimituksen Kaija Yliniemi.

Tilaisuuteen otti osaa yli 130 toimitsijaa, ajajaa, kilpailunjärjestäjää ja luottamustehtävässä toimivaa henkilöä ja iloisissa moottoriurheilutunnelmissa läpiviety päivä oli kaiken kaikkiaan erittäin onnistunut.

SML haluaa kiittää kaikkia mukana olleita vaikuttamisesta sekä hyvästä ja aktiivisesta työstä moottoriurheilun kehittämiseksi.

Seuraava lajipäivä järjestetään 8.4.2017 ja tarkempia tietoja julkaistaan verkkosivuilla ja SML:n kerhotiedotteissa.

SML ry