SML:n palkintojenjakogaala 10.12.2016

9.11.2016

Kausi 2016 huipentuu joulukuun 10. päivä SML:n palkintojenjakogaalaan, jossa palkitaan kaikki MM-, EM-, PM-, KV-, SM- ja Suomen Cup –luokissa menestyneet ajajat sekä kauden aikana muilla moottoriurheilun saroilla ansioituneet henkilöt. Gaala järjestetään Grand Marina Congress Centerissä Helsingin Katajanokalla.

Joulukuun juhlaan on varattu tilaa kaikkiaan yli 500:lle hengelle ja tänäkin vuonna ajajilla ja tiimeillä on mahdollisuus kutsua paikalle myös omia yhteistyökumppaneitaan. Koska paikkoja on rajallisesti, on varaukset tärkeää tehdä 30.11.2016 mennessä SML:n verkkosivujen kautta. Illalliskortit toimitetaan maksusuorituksen saavuttua.

Kilpailusarjoissa menestyneille ja gaalassa palkittaville ajajille on lähetetty henkilökohtainen kutsu palkintojenjakogaalaan.

Nyt on aika juhlia menestyksekästä moottoriurheiluvuotta ja kunnioittaa kauden aikana menestyneitä ajajia ja toimijoita. Tervetuloa suureen moottoriurheilujuhlaan!

Lisätietoja ja ilmoittautuminen: