SML:n verkkosivut ovat uudistuneet!

17.11.2015

Suomen Moottoriliiton nettisivut ovat uudistuneet

Suomen Moottoriliiton yksi ponnisteluja vaatineista projekteista saatiin maaliin tänään, kun liiton uudet verkkosivut näkivät päivänvalon. Verkkosivut on suunniteltu vastaamaan ulkoasullisesti nykypäivää ja sisällöt sekä niiden asettelu sivuille on pyritty toteuttamaan siten, että ne palvelisivat sivulla vierailijaa mahdollisimman laadukkaasti ja selkeästi. Verkkosivujen suunnittelu aloitettiin viime keväänä, jolloin liitossa alettiin kerätä kehittämispalautetta vanhan sivuston käyttäjiltä.

- Suunnittelu lähti kerhoilta, lajiryhmiltä ja sivunkäyttäjiltä kootun palautteen pohjilta. Palautteissa nousi esiin säännöt, kilpailukalenteri ja lisenssit – asioiden osalta, jotka toivottiin tuotavan hyvin esille. Selkeys ja yksinkertaisuus olivat myös käyttäjien prioriteettilistan kärjessä. Näihin toiveisiin pyrittiin vastaamaan mahdollisimman hyvin. Sivu piti myös rakentaa riittävän kevyeksi ja kustannustehokkaasti. Tämä kokonaisuus huomioiden olemme tyytyväisiä lopputulokseen, Suomen Moottoriliiton nuoriso- ja järjestövastuuhenkilönä toimiva ja nettisivujen suunnittelusta liiton puolesta vastannut Ville Salonen kommentoi.

Uusien verkkosivujen kehittäminen jatkuu ja uuden jäsenrekisterien myötä myös kilpailemiseen liittyvät palvelut uudistuvat. Palautetta ja kehitysehdotuksia voi laittaa osoitteeseen ville.salonen(at)moottoriliitto.fi

Verkkosivujen uudistus ttoteutetaan yhteistyössä Avoine Oy:n kanssa. Uudet sivut löytyvät tutusta osoitteesta: www.moottoriliitto.fi