TÄRKEÄÄ TIETOA SML:n TOIMISTOAJOISTA

14.8.2018

TÄRKEÄ ILMOITUS (päivitetty 14.08.2018)

SML:n toimistolle mahdollisesti saapuville henkilöille!

Talossa käynnissä olevan LVI -remontin osalta ei suuria muutoksia ole tapahtunut. Ilmavaihtokoneet ovat poissa toiminnasta sekä veden jakelussa on taukoja ja sen ansiosta toimisto palvelee mukautetuin järjestelyin. Pidämme toimiston suljettuna ainakin 14.-17.08.2018 välisenä aikaan, mutta palvelemme normaalisti etänä.

Tilanne arvioidaan aina viikottain ja asiasta tiedotetaan aina tässä tiedotteessa (seuraavan kerran 20.8.2018). Palvelemme joka viikko normaalisti puhelimen ja sähköpostin välityksellä. Jos sinulla on jotain tarvetta tulla toimistolle, voit ystävällisesti sopia ajasta alla olevien yhteystietojen kautta.

Lisäksi yhteyttä voi ottaa meihin alla olevan lomakkeen välityksellä. Lomake ohjautuu suoraan SML:n toimiston sähköpostiin ja otamme pikaisesti yhteyttä mahdollisen tapaamisajan sopimiseksi.

Tiedotamme tilanteen muutoksista mahdollisimman nopeasti ja pyrimme palaamaan normaaliin toimistorytmiin, kun remontti sen mahdollistaa.

Toimiston henkilökunta on siis tavoitettavissa normaalien toimistoaikojen puitteissa puhelimitse ja sähköpostitse etätyötä tehden.
Viikolla 33 (14.08.2018-> ) tavoitettavissa ovat seuraavat työntekijät

Kurt Ljungqvist ma-pe