OKM Seuratuki

Seuratuen haku vuodelle 2023

Opetus- ja kulttuuriministeriö (OKM) avasi seuratoiminnan kehittämistukihaun marraskuun alussa. Tuki on tarkoitettu lasten ja nuorten liikuntaharrastamisen lisäämiseen sekä monipuolisen organisoidun seuratoiminnan kehittämiseen. Avustus on liikuntaa ja urheilua järjestävien paikallisten rekisteröityneiden yhdistysten haettavissa 1.11.2022 alkaen aina marraskuun viimeiseen päivään (30.11.2022) kello 16:15 saakka.

Seuratuen tarkemmat hakuohjeet ja -kriteerit löytyvät Opetus- ja kulttuuriministeriön verkkosivuilta

Varsinainen hakemus tehdään Suomisport-palvelussa. Muistattehan tarkistaa hyvissä ajoin, että kerhossanne on toimivat tunnukset ko. palveluun, jotta hakemuksen laatiminen ja lähettäminen onnistuu! Lisäksi hakemuksen lähettäminen edellyttää vahvaa tunnistautumista sekä liitteeksi ajantasaisen yhdistysrekisteriotteen. Yhdistysrekisteriotteen saa tarvittaessa hankittua PRH:n (Patentti- ja rekisterihallitus) kautta.

Lisätietoa saat myös SML:n toimistolta alla olevien yhteystietojen kautta.