Motti-koulutus

Motti-koulutukset on tarkoitettu kerhojen kerhokäyttäjille sekä kilpailuiden järjestäjille. Koulutustilaisuuden kesto on noin 1½ tuntia. Kouluttajina toimivat Jussi Pitkähalme ja Miska Jokinen.

Kilpailuiden järjestäjät

Kilpailuiden järjestäjien koulutuksessa käydään läpi Motin kilpailuidenhallintaa niin tapahtuman kuin ilmoittautumistenkin osalta. Koulutuksen jälkeen tapahtumakäyttäjät osaavat lisätä kilpailutapahtuman perustiedot, kuten kilpailuluokat ja toimitsijat, Mottiin sekä hallinnoida ilmoittautumistietoja ja huolehtia osallistumismaksujen seurannasta.

Seuraava kilpailuiden järjestäjille tarkoitettu koulutus järjestetään 8.12.2022 kello 16:30 alkaen Teamsin kautta. Ilmoittautumiset koulutukseen alla olevalla lomakkeella viimeistään 7.12.2022 kello 12:00 mennessä.

Kerhokäyttäjäkoulutus

Kerhokäyttäjäkoulutuksessa käydään läpi Motin jäsenrekisteritoimintoja sekä muita ominaisuuksia, joita kerhokäyttäjät voivat hyödyntää Mottia käyttäessään. Koulutuksen jälkeen kerhokäyttäjä osaa päivittää kerhon tietoja, lisätä uuden jäsenen, lähettää tiedotteen Motista sekä hoitaa jäsenmaksulaskutusta Motin kautta.

Seuraava kerhokäyttäjäkoulutus järjestetään 15.12.2022 kello 16:30 alkaen Teamsin kautta. Ilmoittautumiset koulutukseen alla olevalla lomakkeella viimeistään 14.12.2022 kello 12:00 mennessä.