Syksyn 2022 lajipäivä Vantaalla 30.10.2022

SML järjestää syksyn lajipäivän 30.10.2022 Vantaalla ja tällä kertaa tarkoitus on palata pandemiaa edeltävään formaattiin ja kokoontua yhteen pohtimaan kauden 2023 asioita. Lajipäivä järjetetään Scandic Helsinki Aviacongress hotellissa (entinen Cumulus Airport).

Kaikki jäsenkerhojen jäsenet, ajajat ja toimitsijat ovat tervetulleita tilaisuuteen. Pyydämme kaikki ilmoittautumaan oheisen lomakkeen kautta mahdollisimman aikaisin. Ilmoittautuminen päättyy 15.10.2022.

Mukana lajipäivässä ovat seuraavat lajiryhmät

Enduro ja Cross Country
Motocross
Trial
Ratalajit
Supermoto

Muut lajiryhmät järjestävät oman lajiosion erikseen ilmoitettavana ajankohtana.

Päivä koostuu lajiryhmien järjestämistä lajiosioista sekä SML:n yleisestä osiosta. Yleistä osiota voi seurata myös etäyhteydellä ja tilaisuuden linkki julkaistaan SML:n verkkosivuilla. Myös lajiryhmien lajiosioihin on mahdollista osallistua etäyhteydellä. Muista kirjata ilmoittautumisen yhteydessä osallistutko tilaisuuteen paikan päällä vai etäyhteydellä.

Kaikille paikan päälle mukaan ilmoittautuneille on tarjolla kuluitta aamukahvi ja lounas. Mikäli ilmoittautunut henkilö jää pois peruuttamatta omaa ennakkoilmoittautumista, laskutetaan kokouspaketin hinta pois jääneeltä henkilöltä (65,-).

Ohjelma alkaa klo 9.30 ja päättyy viimeistään klo 16.00. Päivän aikana käydään läpi yhteisiä lajien kehittämiseen liittyviä linjauksia, sääntöasioita ja kilpailun järjestämiseen liittyviä keskeisiä asioita.

Scandic Aviacongress yhteystiedot täältä

ILMOITTAUTUMISLOMAKE