SML:n 100-vuotis juhlagaala 2022

Suomen Moottoriliitto ry juhlii 100-vuotista taivaltaan vuonna 2022 ja juhlavuosi huipentuu Juhlagaalaan Lahden Sibeliustalolla lauantaina 12.11.2022

Nyt on aika kaivaa kulmahousut naftaliinista ja kiillottaa tanssikengät! Kun kyseessä on juhlavuosi, niin juhlimme tänä vuonna asianmukaisesti koko päivän.

Aloitamme juhlapäivän klo 13.00 Suomen Moottoripyörämuseon tiloissa, jolloin palkitsemme Suomen Cupin voittajat ja samalla sinulla on mahdollisuus tutustua museon upeaan kalustoon.

Jatkamme iltapäivää Lahden Sibeliustalolla SM-mitalistien palkitsemisella, jonka jälkeen on mahdollisuus jäädä juhlimaan Suomen Moottoriliiton 100-vuotistaivalta gaalaillallisen merkeissä. Tilaisuuden juontajana toimii maanmainio Jaakko Saariluoma. Luvassa loistavaa musiikkia, stand-up show ja illan kruunaa upea tähtiartisti Lauri Tähkä.

Pöytävaraukset
Tämän vuoden gaalassa illallispöytiä ei ole plaseerattu vaan niihin voi mennä istumaan vapaassa järjestyksessä. Myöskään erillisiä pöytävarauksia ei tänä vuonna oteta vastaan. Sibeliustalolla on henkilöitä ohjaamassa pöytiin ja pyrimme saamaan kaikki halukkaat samaan pöytään.

Palkitsemistilaisuudet museolla sekä Sibeliustalolla ovat maksuttomia.

Illallisgaalaan Sibeliustalolla voit ostaa illallislipun hintaan 100 euroa / hlö ja alle 18-vuotiaille 80 eur/ hlö.
Lippu sisältää illallisen, ruokajuomat (alkoholilliset/alkoholittomat), narikan sekä gaalaohjelman.

Peruutusehdot
Osallistujan estyessä osallistumaan tapahtumaan, illallislipun hintaa ei palauteta. Lipun käyttöoikeuden voi siirtää toiselle henkilölle muokkaamalla ilmoittautumistietoja. Mikäli tapahtuma perutaan tai siirretään, osallistujalla on oikeus maksun palauttamiseen täysimääräisenä. Järjestäjä varaa oikeuden tapahtuman peruuttamiseen tai siirtämiseen. Tapahtuman järjestäjän sekä tapahtumaan osallistuvien tulee noudattaa viranomaisohjeistuksia ja suosituksia.

Varaa paikkasi juhlallisuuksiin ja osta illallislippusi ajoissa, tästä et halua jäädä paitsi!

12.11.22 aikataulu

13.00 - 15.00   Suomen Cup - palkintojenjakotilaisuus Suomen Moottoripyörämuseolla
16.00 - 18.30   SM-palkintojenjakotilaisuus Lahden Sibeliustalolla
19.30 - 01.00   Suomen Moottoriliitto 100v. illallisgaala Lahden Sibeliustalolla

Ilmoittaudu tästä kaikkiin 12.11. tilaisuuksiin 1.11.2022 mennessä.

Kyllä kiitos, olen mukana!