FIM nimesi kokouksessaan edustajia kv-liiton komissioihin. Mukana myös suomalaisia

21.9.2018

Kansainvälisen Moottoriliitto FIM:n hallitus päätti Genevessä pitämässään kokouksessa uusista komissioiden jäsenistä. Suomesta uutena jäsenenä endurokomissioon valittiin Suomen Moottoriliiton ensimmäinen varapuheenjohtaja Henri Saari. Aiemmin FIM:n jääspeedwayn Race Coordinatorina toiminut Jouni Seppänen nimitettiin nyt ratalajikomission jäseneksi ja juridisen paneelin jäsenenä toiminut Sakari Vuorensola jatkaa vielä seuraavat neljä vuotta tehtävässään. Myös Nita Korhonen valittiin aiemmin naiskomission puheenjohtajaksi.

Suomalaiset ovar perinteisesti olleet aktiivisesti mukana vaikuttamassa kansainvälisen liiton toiminnassa ja linjaus jatkuu myös tulevina vuosina.

SML onnittelee jäseniä nimitysten johdosta!

Edustuspaikoilla on tärkeä merkitys suomalaisen moottoriurheilun asemaan maailmalla.

Katso myös FIM Europen nimitykset TÄÄLTÄ

SML ry