Moottoriliitto järjesti kesälajien harrastajille ja kilpailijoille suunnatun informaatiotilaisuuden 27.4.2022 Zoom -tilaisuutena. Tallenne Youtube-kanavalla

3.5.2022

Osana moottoriliiton strategiauudistusta teimme alkuvuodesta 2022 laajan selvityksen kerhopalveluiden kehittämisestä ja yksi esiin tullut toive oli  keväällä, ennen kilpailukauden alkua järjestettävä harrastajille ja kilpailijoille suunnattu informaatiotilaisuus.

Tässä tilaisuudessaasialistalla oli mm. valmennuksen kuulumisia, valmennusrahastoasioita, naiskomission kuulumisia, lajiryhmät kertoivat kevään ja kesän kuulumisia, Motin kehitystä. Lopuksi vielä pääsihteeri ja puheenjohtaja kertoivat liittotasonkuulumisia.

Tilaisuuden lopuksi osallistujille esitettiin vielä kolmen kysymyksen palautekysely. Jokainen palautekyselyyn vastannut koki tilaisuuden hyödylliseksi ja toivoi, että seuraavana vuonna järjestetään vastaava tilaisuus.

Tilaisuus nauhoitettiin ja nauhoite on julkaistu SML:n YouTube-kanavalla.

SML