Moottoriurheiluväen vuoden tyylikkäin tapahtuma lähestyy

17.11.2015

Suomen Moottoriliiton järjestämä palkintojenjako gaala 2015 juhlitaan 28.11.2015 Helsingissä Grand Marina Congress Centerissä. Tilaisuuteen on tullut jo nyt ilahduttava määrä ilmoittautuneita, mutta paikkoja on myös vielä jäljellä. Ilmoittautuminen kuitenkin päättyy ensi viikon maanantaina (16.11), joten mukaan mielivien on syytä toimia nopeasti.

Juhlallisessa gaalassa palkitaan kuluneella kaudella Suomen Moottoriliiton alaisissa lajeissa pärjänneet kotimaiset ajajat. Palkintonsa saavat niin SM-mitaleille ajaneet, Suomen Cupin kolmen parhaan joukkoon sijoittuneet kuin myös kansainvälistä menestystä niittäneet ajajat.

Gaalassa sinulla on mahdollisuus tavata moottoriurheilukansaa aina kenttätoimijoista maailmanmestareihin. Iltatapahtumaan on mahdollisuus ostaa illalliskortti, joka oikeuttaa gaalassa laadukkaaseen illalliseen alkumaljoineen ja jälkiruokakahveineen. Juhlapaikkana toimivassa hotellissa on myös mahdollisuus yöpyä.

Toimi nopeasti ja ilmoittaudu mukaan. Lisätietoja SML:n toimistolta