MotoGP™:n tarina Suomessa starttaa 19.-20.8.2019 – hyödynnä jäsenetusi!

14.6.2019

MotoGP™:n kansainväliset testiajot ajetaan tänä vuonna ensimmäistä kertaa Suomessa KymiRingin uudella GP-radalla elokuun 19. ja 20. päivä. Moottoriurheilufaneille testiajot tarjoavat ainutlaatuisen tilaisuuden nähdä kisakalustoa ja kilpa-ajajia paikan päällä.

Ole mukana, kun kaksipyöräisten kuninkuusluokka MotoGP™:n tarina starttaa KymiRingillä. Viralliset MotoGP™ -testit on ensimmäinen ja ainoa tilaisuus nähdä ensimmäisenä MotoGP™ Suomessa, uudella KymiRingin radalla. Kaksi päivää vauhdikasta moottoriurheilua ja intensiivistä tunnelmaa tarjoaa ainutkertaisen mahdollisuuden päästä ensimmäisten joukossa osaksi suomalaista MotoGP™-yhteisöä.

Testiajoihin osallistuvat kaikki kuusi MotoGP™-tiimiä. Mukana on itseoikeutetusti MotoGP™:n menestynein suomalaisajaja Mika Kallio KTM:n tehdastiimistä. Elokuisissa testiajoissa MotoGP™ -tiimit keskittyvät testaamaan renkaita, pyörien säätöjä ja myös uusia kehitysosia. Suomessa ei ole koskaan aikaisemmin ollut mahdollista nähdä MotoGP pyörien luomaa tunnelamaa paikan päällä.

Jäsenetu voimassa rajoitetun ajan

Tapahtumaliput ovat nyt myynnissä ja niitä myydään ainoastaan ennakkoon. Voit valita joko päivälipun, kahden päivän lippupaketin tai VIP Starting Lane-paketin.

Tarjoamme nyt jäsenetuna yhden päivän seisomakatsomolipun hintaan 42,50€ (norm. 49,50) etu on voimassa 14.7.2019. asti.
Etulinkki: https://www.lippu.fi/tickets.html?fun=erdetail&affiliate=hwa&doc=erdetaila&erid=2497160

MotoGP™ testiajot 19.-20.8.2019, Kymiring, Iitti

Lisätietoa tapahtumasta löydät osoitteesta www.kymiring.fi
Lipunmyynti: https://www.lippu.fi

KymiRing: Iitin Tillolan alueelle on valmistumassa n. 180 hehtaarin alueelle FIM:n ja FIA:n korkeimmat vaatimukset täyttävä GP-rata. KymiRing on ainoa GP-rata Pohjois-Euroopassa. Radan pituus 4,5 kilometriä ja korkeusero 23 metriä. Sen leveys on 12–20 metriä ja siinä on 18 kaarretta. Radan pääsuora on 1,2 km pitkä ja se on pisin GP- ratojen suora Euroopassa.