Motti - jäsenpalveluhanke etenee

19.1.2016

MOTTI -jäsenpalvelu

SML:n tietojärjestelmähanke on edennyt myötätuulessa ja MOTTI –nimen saanut uusi jäsenpalvelujärjestelmä on edennyt jo testausvaiheeseen.  Motti-jäsenpalvelu on toteutettu yhteistyössä Netcompin kanssa ja se on kokonaan SML:lle ja sen jäsenkerhoille räätälöity järjestelmä. Motti sisältää jäsenrekisterin, lisenssimyynnin  ja kattavan kilpailuhallintajärjestelmän. Kilpailuhallintajärjestelmä otetaan käyttöön kevään aikana.

Jo aiemmin mukaan ilmoittautuneiden pilottikerhojen tiedot siirtyvät uuteen järjestelmään 19.1.2016 ja olemme yhteydessä kerhoihin, kun tiedot on siirretty. Jokainen jäsenkerho näkee järjestelmässä vain oman kerhon tiedot aivan kuten aiemminkin. Pilottikerhojen tietojen siirron jälkeen järjestelmään siirretään niiden jäsenkerhojen tiedot, jotka on toimitettu tässä vaiheessa SML:lle.  Myös Sporttirekisterissä olevat lisenssitiedot siirtyvät uuteen järjestelmään ja vuoden 2017 lisenssimyynti toteutetaan MOTTI –järjestelmän kautta.

Toivotamme kaikki jäsenkerhot tervetulleiksi uuteen  Motti-jäsenpalveluun. Jäsenrekisterin käyttö kuuluu jäsenmaksuun.

Lisätietoja on saatavilla SML:ta osoitteesta ari.raivonen@moottoriliitto.fi

SML ry