Olympiakomitean etuja seuroille

30.5.2017

Tiesitkö, että urheiluseurat voivat hyödyntää Olympiakomitean yritysetuja? Etujen avulla voitte säästää rahaa ja tehdä seuratoiminnan arjesta helpompaa. Varainhankinnan kumppanuuksilla saatte puolestaan rahaa seuran toimintaan. Olympiakomitea palvelee seuroja neuvonnan ja koulutuksen lisäksi myös erilaisilla yrityseduilla. Pyrimme hankkimaan seurojen käyttöön etuja, joissa on merkittävä taloudellinen etu tai palvelu on sisällöltään räätälöity nimenomaan seuran arkea ajatellen.

Alta löydät keskeisimmät edut. Yrityksen nimeä klikkaamalla saat tarkemmat tiedot.

Apua seuran arkeen

• Taloushallinto –  Vähemmän yllätyksiä ja helpompi arki reaaliaikaisella taloushallinnolla. Erikoishinta seuroille.  Palvelun tuottaa Visma.
  • Tilitoimisto – Seuralle räätälöity kokonaisuus. Palvelun tuottaa Rantalainen.
  • Lakiasiat – Ensimmäinen tunti lakiasioiden neuvontaa ilmaiseksi. Palvelun tuottaa Inventio.
  • Lipunmyynti – Maksuton uusi palvelu urheilutapahtumiin. Katsomot täyteen ja lipunmyynti vaivattomaksi. Palvelun tuottaa Lippu.fi
  • Tapahtumarakentaminen – Turva-aidat, teltat, sähköistykset, lisäkatsomot jne.  65 % alennus hinnoitelluista tuotteista. Palvelun tuottaa Ramirent.
  • Laivamatkustus – Räätälöidyt paketit seuroille ja lajiliitoille. Palvelun tuottaa Viking Line. Tutustu 2017 Sporttiristeilyjen esitteeseen tästä. Katso myös Viking Linen kisa alta.

Lisäksi lajiliittojen kautta on saatavilla mm. luvat musiikin esittämiselle (Teosto ja Gramex) ja Tuplaturva vakuutus, joka sisältää toiminnan vastuuvakuutuksen ja vapaaehtoistyön tapaturmavakuutuksen. Näistä saat lisätietoja lajiliitoltasi. Jos mieleesi tulee uusia palvelutarpeita niin laita viestiä mikko.selin@olympiakomitea.fi.

Ajantasaiset seuraedut löydät aina Olympiakomitean sivuilta: täältä

Vauhtia seuran varainhankintaan

Seuran toiminta vaatii myös rahaa. Verkkokumppanuus ja Unelma Arpa ovat fiksuja ja vaivattomia tapoja hankkia rahaa.

• Veikkauksen verkkokumppanuus –Seuran sivuilta haetaan linkki, joka liitetään Veikkaustiliin. Tämän jälkeen jokaisesta pelatusta pelistä tulee osuus seuralle.
  • Urheilun Unelma Arpa – Jokaisesta myydystä arvasta maksetaan osuus seuralle.