SML avaa Circuit Racingin lajipäällikön haun

14.9.2020

SML:n Circuit Racingin lajiryhmän lajipäällikkö Petri Paavilainen on siirtymässä pois lajipäällikön tehtävästä syksyn kuluessa. Paavilainen on hoitanut tehtävää menestyksellä usean vuoden ajan ja Suomen Moottoriliitto ry haluaa kiittää Petriä kaikesta moottoriurheilun eteen tehdystä työstä!!

Vapautuvalle paikalla haetaan nyt uutta henkilöä ja SML:n jäsenkerhot voivat lähettää henkilöesitykset toimiston sähköpostiin osoitteeseen office(at)moottoriliitto.fi.

Haku on avoinna aina syyskuun loppuun asti. Esityksen yhteyteen tulee liittää myös esitetyn henkilön suostumus kyseiseen tehtävään.

Circuit Racingin lajipäällikön tehtävä tarjoaa ainutkertaisen luottamustehtävän  tulevalle vuodelle 2021. Vuodesta on tulossa historiallinen CR -vuosi ja erityisesti kesän kalenterissa oleva MotoGP -osakilpailu tarjoaa hienon tilaisuuden olla mukana lajissa, osallistua SML:n luottamustehtäviin ja olla vaikuttamassa suomalaisessa Circuit Racingissä!

Lisätietoja hausta on saatavilla SML:n toimistolta osoitteesta office(at)moottoriliitto.fi

SML ry