SML:n Snowcross SM-kauteen uusin suunnitelmin. MK-lajiryhmä hakee SM-kilpailujen järjestäjiä

25.9.2020

Snowcross -kauteen uusin suunnitelmin

Livesports Promotions Oy ja Suomen Moottoriliitto ry ovat purkaneet yhteisymmärryksessä Snowcross SM-sarjan promootiosopimuksen. Promootiosopimuksesta olisi ollut jäljellä vielä yksi vuosi. Livesports Promotions Oy jättäytyy näin pois SM-sarjan promootiotehtävästä. SML haluaa kiittää Livesports Promotions Oy:tä kuluvien vuosien SM-sarjan yhteistyöstä. Vetovastuu SM Snowcross -sarjasta palautuu sopimuksen purkamisen myötä SML:n Snowcross -lajiryhmälle.

Lajiryhmä hakee nyt ensi kauden SM -kilpailuja järjestäviä kerhoja ja alustavat päivämäärät SM-osakilpailuille ovat:
6-7.2.2021
6-7.3.2021
27-28.3.2021
1-2.5.2021

Kaudelta 2020 peruuntunut Snowcross MM-kilpailu järjestetään Rovaniemellä 9-10.4 2021

Lisäksi kauden kalenterissa on mukana tuttuun tapaan Oulussa järjestettävä Snowcross Stadioncross 26-28.2.2021, jonka järjestelyt etenevät aiempien kausien tapaan.

Mikäli SML:n jäsenkerhojen parissa on halukkuutta järjestää useampia SM-osakilpailuja, voidaan myös muita päivämääriä lisätä kalenteriin. Halukkaita kilpailunjärjestäjiä pyydetään ilmoittautumaan osoitteeseen tomi.ahmasalo@gmail.com

Lajiryhmä tekee paraikaa sääntötyötä ja Snowcross -lajisääntöjen luonnos kaudelle 2021 julkaistaan lokakuun aikana. SML:n lajiryhmä järjestää marraskuun alussa web -seminaarin, johon toivotaan runsasta osanottoa kilpailujärjestäjiltä ja muilta aiheesta kiinnostuneilta. Ajankohdasta tiedotetaan tarkemmin lähempänä tilaisuutta.

SML:n lajiryhmä toivottaa kaikille kilpailijoille ja tiimeille onnea ja menestystä tulevan kauden kilpailuihin!

SML MK-lajiryhmä