SML:n vuoden 2022 kilpailijalisenssien myynti on avattu Motti-järjestelmään

9.12.2021

SML:n vuoden 2022 kilpailijalisenssien myynti on avattu Motti-järjestelmässä 9.12.2021. Vuoden 2022 lisenssien hinnoissa on eri suuruisia korotuksia, jotka koostuvat pääasiassa vakuutusmaksuihin liittyvistä korotuksista. Lisenssin hinta koostuu vakuutusyhtiön vakuutusmaksusta sekä SML:n lisenssiosuudesta. Kilpailjalisenssien kokonaishinnan korotukset ovat lisenssistä riippuen 14 eurosta 30 euroon per vuosi- tai kertalisenssi.

Vakuutusten hintojen nousuun on vaikuttanut pääasiassa koronavuosien 2020 ja 2021 vähäisempi kilpailijalisenssien myynti suhteessa vakuutuksista onnettomuuksien yhteydessä maksettuihin korvauksiin. SML käy vakuutustuoteisiin ja hintoihin liittyvät neuvottelut vuosittain vakuutusyhtiö Pohjolan kanssa.

Lisenssien hinnat ja lisätietoja löytyy SML:n verkkosivuilta

Vuoden 2022 kilpailijalisenssin voi nyt ostaa SML:n motti -järjestelmästä. Lisenssin ostaminen on mahdollista, kun henkilön tiedot löytyvät oman kerhon ylläpitämästä omasta motti-jäsenrekisteristä.

Motti- järjestelmään pääsee kirjautumaan täältä

SML ry