SML: palkintojenjakogaala järjestettiin Helsingissä 28.11.2015

30.11.2015

Suomen Moottoriliitto ry järjesti 28.11.2015 palkintojenjakogaalan Grand Marina Congress Centerissä, Helsingissä. Paikalle saapui kaikkiaan yli 430 henkilöä nauttimaan gaalatunnelmasta. Juhlallisessa gaalassa palkittiin kuluneella kaudella Moottoriliiton alaisissa lajeissa pärjänneet kotimaiset kilpailijat. Palkintonsa saivat niin SM-mitaleille ajaneet, Suomen Cupin kolmen parhaan joukkoon sijoittuneet kuin myös kansainvälistä menestystä niittäneet kilpailijat. Juhlaan osallistuivat urheilijoiden lisäksi menestyksen taustalla vaikuttaneita omaisia ja yhteistyökumppaneita.

Juhlatunnelma on iloinen ja pöytäkunnittain jaettiin kuulumisia ja muistoja kiireisen kauden kilpailuista. Moottoripyörä- ja ATV -luokkien lisäksi 2015 gaalassa mukana oli myös kelkkalajeista Watercross. Osallistujamäärä olikin odotetusti koko SML:n historian suurin.

Arvovaltaisen lisän tapahtumaan toi paikalle saapunut Olympiakomitean ja VALO ry:n hallituksen puheenjohtaja Risto Nieminen. Risto Nieminen lausui Suomalaisen huippu-urheilun terveiset sekä osallistui MM- mitalien jakamiseen.

SML ry