Suomen 2022 MotoGP MM-osakilpailu siirtyy vuodelle 2023

25.5.2022

Suomen 2022 MotoGP MM-osakilpailu siirtyy vuodelle 2023

"Kilpailun peruuntuminen tältä kesältä on ehdottomasti valtava pettymys" - toteaa Suomen Moottoriliitto ry:n puheenjohtaja Erkki Heikkinen. "Odotettu huipputapahtuma ei vieläkään odotuksista huolimatta toteudu ja se on tottakai erittäin harmillista. On tärkeää kääntää kuitenkin katseet vuoteen 2023 ja tehdä kaikki mahdollinen työ kilpailun toteutumiseksi tulevana vuonna. Hankkeen osalta on tehty hartiavoimin työtä niin Lahti Eventsin, Kymiringin kuin myös SML:n kilpailun toimitsijaorganisaation toimesta ja nyt meiltä vaaditaan vielä kärsivällisyyttä ja uskoa hankkeen toteutumiseen vuonna 2023" -pohtii Heikkinen.

SML ry haluaa kiittää kaikkia hanketta tukeneita henkilöitä ja yhteistyötahoja ja tärkeä työ vuoden 2023 MotoGP - tapahtuman mahdollistamiseksi jatkuu!

FIM, Dorna Sports ja Lahti Events  ovat julkaisseet aiheesta omat tiedotteet ja ne ovat luettavissa osoitteissa:

SML ry