Urheilun Unelma Arpa - varainkeruumuoto moottorikerhoille

3.10.2016

Urheilun Unelma-Arpa on Valon, Valtakunnallisen liikunta- ja urheiluorganisaatio ry:n ja 16 muun urheilujärjestön käynnistämä Suomen suurin ja monipuolisin tavara-arpajainen. Tavoitteena on kerätä yli 2 miljoonaa euroa kaikkien lajien urheiluseuroille sekä lasten ja nuorten urheilun tukemiseen.

Edut Urheilun Unelma-Arpojen myyjille

- Verotonta (TVL 23§) ja riskitöntä varainhankintaa. Jos arvat jostain syystä jäävät myymättä, niin ne voi vaihtaa uusiin seuraavalla myyntikaudella.
- 50% tuotto jokaisesta myydystä arvasta. Arvan hinta 6 €, esimerkkinä Kiekko-Vantaa Itä antoi kymmenen arpaa myytäväksi seuran jokaiselle jäsenelle kahdessa erässä, ja  tienasi näin yli 12 000 € viime kautena.
- Unelma-Arpoja voi myydä ympäri vuoden
- Voittoja yli 160 000 kpl, voittojen arvo yli 2,3 milj. euroa.

Houkutteleva arpa ostajalle

- Reilu voitonjako, joka 5. arpa voittaa
- Houkuttelevat tavaravoitot (autoja, veneitä, matkalahjakortteja ym.), päätavaravoiton arvo jopa 200 000 €!
- Mahdollisuus saavuttaa monipuolisia ja arvokkaita tavarapalkintoja kerryttämällä pienimmät (6-220€) voittoarvot voittotilille jopa kolmen vuoden ajan.
- Rekisteröidyt ”ei voittoa”-arvat osallistuvat extra-arvontaan, jossa on mahdollisuus voittaa 20 000 € arvoinen kultaharkko!
- Mahdollisuus osallistua urheiluseuratoiminnan tukemiseen eri tavoin; ostamalla kerta-arpoja seuralta tai tilaamalla kerran kuukaudessa kotiin toimitettavia arpoja.

Urheilun Unelma-Arpa on veroton varainhankintakeino, josta myyjät saavat jopa 50% myyntituotosta. Se on Suomen Olympiakomitean ja 16 muun urheilujärjestön käynnistämä Suomen suurin ja monipuolisin tavara-arpajainen, joka on myytävissä ympäri vuoden. Voittojen yhteisarvo on yli 2,2 miljoonaa euroa, ja voittoja on yhteensä yli 160 000 kappaletta.

Tuhansia euroja verovapaana vähentämään perheiden lasten urheilukuluja
Esimerkiksi jos seurassa on 200 jäsentä ja jokainen heistä myy syksyllä ja keväällä 10 arpaa - tuotto heille olisi 60,00 euroa/myyjä - näin he saavat 12 000 euroa verotonta tuloa toimintan! Urheilun Unelma-Arvan avulla seurat ovat keränneet tuhansia euroja toimintaansa.

Kuulostaako vanhempien rahallisen panostuksen pienentäminen hyvältä?

Nyt on oikea aika toimia. Menkää nettisivulle unelma-arpa.fi/seurat ja TILATKAA arvat myyntiinne. Ette tule pettymään varainhankintanne tuloksiin. Urheilun Unelma-Arpa on palkitseva, teille täysin riskitön ja verovapaa varainhankintakeino!

Unelma-Arvan asiakaspalvelu: puh. 050 5739 385 tai seurat@unelma-arpa.fi

Lähteet: