Kerhotoimijoiden kahvihetki

Aiemmin Kerhofoorumi-nimellä tunnettu kerhotoimijoiden verkostotapaaminen tunnetaan jatkossa nimellä Kerhotoimijoiden kahvihetki! Uuden nimen lisäksi tilaisuudet järjestetään jatkossa säännönmukaisesti torstai-iltaisin kerran kuukaudessa lukuun ottamatta heinäkuuta. Tilaisuudet järjestetään pääsääntöisesti Teams-etäyhteydellä, mutta osa tilaisuuksista voidaan järjestää myös läsnäolotapaamisina.

Kerhotoimijoiden kahvihetki on avoin kaikille kerhotoimijoille riippumatta siitä, onko hän nimettynä kerhon jaostoon tai hallitukseen vai osallistuuko hän kerhon toimintaan muulla tavalla aktiivisesti. Kerhotoimijoiden kahvihetken on tarkoitus olla vuorovaikutteinen tilaisuus, jossa voidaan keskustella avoimesti kunkin illan teemaksi valitusta aiheesta sekä verkostoitua ja tutustua muihin kerhojen aktiivisiin toimijoihin.

Kerhotoimijoiden kahvihetken ajankohdat ja teemat löydät kalenteristamme. Kahvihetkeen voi ilmoittautua joko yksittäisiin tilaisuuksiin tai vain tiettyihin tilaisuuksiin alla olevalla lomakkeella. Yksittäisten tilaisuuksien osallistumislinkit lähetetään edellisenä päivänä kello 16:00, joten ilmoittauduthan tilaisuuteen viimeistään edeltävänä keskiviikkona ennen aiemmin mainittua aikaa.

Ilmoittautuminen kerhotoimijoiden kahvihetkiin