Kerhotoiminnan kehittäminen

Kerhotoiminnan kehittäminen vuonna 2023

Kerhotoiminnan kehittämisen vuoden 2023 tärkeitä askelmerkkejä on muun muassa vapaaehtoistoiminnan ja kerhopalveluiden kehitystyö, koulutustoiminnan lisääminen sekä kerhoverkoston yhteistyön lisääminen muun muassa kerhoille suunnattujen tilaisuuksien, kuten kerhofoorumien kautta.

Kerhotoiminnan kehittäjä

Moottoriliiton toimistolla työskentelee syyskuussa 2022 aloittanut kerhotoiminnan kehittäjä Miska Jokinen. Hänen toimenkuvaansa sisältyy muun muassa jäsenkerhojen auttaminen ja tukeminen sekä kerhotoimintaan liittyvien palveluiden ja materiaalien kehittäminen jäsenkerhojen elinvoimaisuuden parantamiseksi. Näiden lisäksi työtehtäviin kuuluu myös koulutustoimintaan liittyviä tehtäviä sekä kerhojen anomien ansiomerkkien käsittelytehtävät.

Kerhotoiminnan kehittäjään voi olla yhteydessä yhteydessä matalalla kynnyksellä muun muassa missä tahansa kerho- ja koulutustoimintaan, turvallisuuteen tai kilpailutoimintaan liittyvissä asioissa. Hänet tavoittaa Moottoriliiton toimistolta Helsingistä sekä joko sähköpostitse (miska.jokinen@moottoriliitto.fi) tai puhelimitse (040 190 9475).

Huomioithan, että osittaisesta etätyöstä johtuen toimistotapaamiset kerhotoiminnan kehittäjän kanssa on tärkeää sopia viimeistään edellisenä päivänä!

Kerhotyöryhmä

Kerhotyöryhmä toimii kerhotoiminnan kehittäjän apuna kehitystyössä ja kokoontuu säännöllisesti kokouksiin käsittelemään kerhotoiminnan asioita. Kerhotoiminnan kehittäjä toimii kerhotyöryhmän puheenjohtajana ja jäsenistöön kuuluu aktiivisia kerhotoimijoita.