Telegram-ryhmät

Kerhotoimijoiden verkoston matalan kynnyksen keskustelukanavaksi on perustettu Telegram-ryhmät, joita on käytössä kaksi. Tarkemmat kuvaukset näiden Telegram-ryhmien toiminnasta on kyseisen ryhmän kohdalla. Voit liittyä kyseisiin ryhmiin alla olevien linkkien kautta, kun puhelimelle on ladattu Telegram-sovellus.

Moottoriliiton Kerhotiedotus -ryhmään jaetaan kerhoille tarkoitetut ajankohtaiset infot muun muassa tulevista tapahtumista, tilaisuuksista sekä kerhoja koskevista muista tärkeistä asioista. Kanava toimii vain tiedotukseen eli siellä osallistujien kirjoitusmahdollisuus on estetty, mutta viestejä voi kuitenkin käydä vaikkapa peukuttamassa.

Moottoriliiton Kerhojohdon foorumi -ryhmä on tarkoitettu keskustelulle kerhojen välillä. Siellä voi kysyä apua ja tukea kerhotoimintaan liittyviin asioihin tai vaikkapa kysellä talkoolaisia kilpailuihin. Toivoisimme, että ryhmässä käydään kuitenkin keskusteluja vain klo 9-21 välillä, jotta kerhotoimijoiden puhelimet eivät piippaile läpi yön.