Ansiomerkit ja tunnustukset

Moottoriliiton jäsenkerhot voivat muistaa aktiivisia ja ansioituneita kerhon jäseniä anomalla heille urheilusäännöstön määrittelemiä ansiomerkkejä ja tunnustuksia. Jäsenkerho voi anoa ansiomerkkejä/tunnustuksia alla olevalla lomakkeella. Ansiomerkkianomukset on lähetettävä vähintään kuukautta ennen aiottua luovutuspäivää (Urheilusäännöstö 025.6). Näin ne ehditään käsitellä ja postittaa riittävän ajoissa ennen niiden jakotilaisuutta.

Varmistattehan ennen anomuksen lähettämistä, että anottavan tunnustuksen urheilusäännöstössä määritellyt velvoitteet täyttyvät, jotta ansiomerkit voidaan myöntää kyseisille henkilöille. Ansiomerkkien vaatimukset löytyvät voimassa olevan Urheilusäännöstön kohdasta 025 (Ansiomerkit ja palkitseminen).

Ansiomerkkien ja tunnustusten luovuttamisesta vastaa jäsenkerho. Ansiomerkit laskutetaan jäsenkerholta voimassa olevan Moottoriliiton hinnaston mukaisesti.

Lisätiedot

Lisätietoa ansiomerkkien ja tunnustusten myöntämisestä saa Moottoriliiton toimistolta joko sähköpostitse (miska.jokinen@moottoriliitto.fi) tai puhelimitse (040 190 9475).

Pyydettäessä kerhojen vastuuhenkilöille voidaan toimittaa listaus kerhollenne myönnetyistä ansiomerkeistä ja tunnustuksista olemalla yhteydessä edellä mainittujen yhteystietojen kautta.