Kansainvälisiin kilpailuihin ilmoittautuminen

Hienoa, olet lähdössä edustamaan Suomea Maailmalle!

Kun kyseessä on FIM tai FIM-e kilpailu löytyvät lajikohtaiset säännöt verkosta.

FIM-E: https://www.fim-europe.com/

FIM: https://www.fim-moto.com/en/

Etsi lajisi kilpailukalenteri sivustolta ja tarkista lajikohtaiset säännöt sekä kilpailun lisämääräys eli Supplementary Regulations. Siitä löydät kaiken tarvittavan tiedon kilpailusta.

Mikäli lajisi edustusta MM- tai EM-kilpailussa on rajoitettu maakohtaisesti, Moottoriliitto kysyy ennakkoon halukkuutta osallistua kilpailuun ja tekee päätökset edustuksesta.

Jos ilmoittautuminen hoidetaan Moottoriliiton toimiston kautta, huomioithan että ilmoittautumislomakkeen tulee olla viimeistään kaksi viikkoa ennen ilmoittautumisen umpeutumisajankohtaa liitossa. Toimita ilmoittautumislomake (Entry form) täytettynä tarvittavin tiedoin sähköpostitse maria.valimaki@moottoriliitto.fi

Mikäli ilmoittautuminen tapahtuu, lisämääräyksen mukaisesti, jonkin sähköisen palvelun kautta, teethän ilmoittautumisesi hyvissä ajoin ennen ilmoittautumisen sulkeutumista.

Ilmoittautumiset voi tehdä jo ennen kansainvälisen lisenssin hankintaa.

SUEK:n ”Puhtaasti Paras” – ja ”Reilusti Paras” -verkkokoulutukset tulee olla hyväksytysti suoritettuina ennen FIM/ FIM Europen lisenssin tilaamista. Kirjaudu täällä: https://puhtaastiparas.fi/fi/login?returnUrl=/fi

”Puhtaasti Paras” -tutkinto on voimassa kaksi vuotta ja ”Reilusti Paras” -tutkinto on voimassa kolme vuotta.

Pyydä FIM/ FIM-E -lisenssiohjeistus viimeistään kaksi viikkoa ennen kilpailun alkua maria.valimaki@moottoriliitto.fi

Kansainvälisiin kilpailuihin, jotka eivät ole FIM tai FIM-E:n arvokilpailustatuksella ajettavia kilpailuja, voi ilmoittautua kilpailun lisämääräyksen mukaisesti. Kansainväliset kilpailijalisenssit saa Moottoriliitolta.

MARIA VÄLIMÄKI

Urheilusihteeri