Moottoriliitto arpoi paikat MXGP Academy valmennukseen pääsevistä!

11.7.2023

Tasapuolisuuden vuoksi Moottoriliitto päätyi arpomaan paikat FIM MXGP Academyn MXGP:n Suomen osakilpailun aikana pidettäviin koulutuksiin ja harjoituksiin. Arvonnassa oli mukana kaikki MX-liigassa pisteille sijoittuneet kuljettajat. Valmennuspäällikkö Konttinen käytti arvonnassa arvontakonetta nimeltä Randomizer. Käy katsomassa video @moottoriliitto somesta!

MXGP Academyn tarkoitus on innostaa nuoria kuljettajiamme jatkamaan motocrossin parissa ja tavoittelemaan urheilijan uraa lajissa. Koulutus ja valmennus sisältää luentoja, kierrokset varikolla, teoriaa ja toki myös ajoa radalla!

Lasten vanhemmat ovat myös mukana koulutuksessa ja heillekin annetaan arvokasta tietoa ja valmennusta, kuinka olla mukana innostamassa ja kannustamassa lasta lajin parissa.

Kaikkiin osallistujiin ollaan henkilökohtaisesti yhteydessä. Onnittelut kaikille, joille arpa onni osui. Nähdään Lavangossa!

Katso 2022 MXGP Academy -video: https://youtu.be/O0Swu5Mechs