Moottoriliitto kartoittaa moottorikerhojen järjestämää valmennusta ja valmentajakoulutuksen kehittämistarpeita

25.2.2022

Kyselyn tarkoituksena on kartoittaa moottoriliiton jäsenkerhojen toteuttamaa valmennusta, sen määrää, kohderyhmiä, kerhovalmentajia ja valmentajakoulutuksen tarpeita. Kyselyn tuloksia hyödynnetään moottoriliiton valmentajakoulutuksen kehitystyössä sekä kerhovalmennuksen kehittämisessä.

Mikäli moottorikerhossa on valmennusta useassa lajissa, voi moottorikerhon edustaja täyttää kyselyn joko yhden lajin osalta tai kaikkien. Myös moottorikerhon eri lajijaostot voivat täyttää kyselyn halutessaan erikseen.

HUOM! Kyselyyn vastaaminen on tarkoitettu moottorikerhojen valmennusvastaaville ja edustajille. Kyselyyn voi vastata 13.3.2022 asti.

Kyselyyn pääsee napsauttamalla tästä.