SML järjestää FIM seminaareja huhtikuun lopussa. Ohjelmassa FIM Circuit Racing-, ympäristö- ja FIM Chief Medical Officer seminaarit

4.2.2022

SML on sopinut FIM:n kanssa kolmen eri FIM toimitsijakoulutuksen järjestämisestä Vantaalla 23.-24.4.2022.

Ohjelmassa ovat MM- tason ympäristöpäällikön, Circuit Racing kilpailunjohtajan ja FIM kilpailun lääkärin koulutukset. Kaikki seminaarit järjestetään englanninkielellä.
Toimitsijakurssit järjestetään Vantaalla Scandic Avia congress centerissä lähellä Helsinki-Vantaa lentokenttää.

Circuit Racing ja Ympäristöpäällikön kurssit ovat kaksipäiväisiä ja alkavat lauantaina klo 9.00. Seminaarit päättyvät noin klo 15.00 sunnuntaina.

Chief Medical Officer seminaari on yksipäiväinen ja järjestetään lauantaina klo 9.00-18.00.

Kaikki halukkaat toimitsijat voivat tiedustella mahdollisuutta osallistumiselle SML:n toimistolta osoitteesta ville.salonen(at)moottoriliitto.fi

Suosituksena osallistujille on kokemus SML:n B- ja A-toimitsijatehtävistä.

Lisätietoja FIM seminaareista löytyy osoitteesta  https://seminars.fim.ch/public/seminarlist
Ilmoittautuminen seminaareille tehdään SML:n toimiston toimesta FIM:n järjestelmään.

Lisätietoja seminaareista on saatavilla SML:n toimistolta osoitteesta ville.salonen(at)moottoriliitto.fi

SML ry