Turvallisuuskoulutus 16.5.2024 kello 17-20

Moottoriurheilutapahtumissa tapahtuman järjestäjän tärkein huolehdittava vastuualue on turvallisuus, joka on pääosin tapahtuman järjestäjän vastuulla.

Moottoriliiton turvallisuustyöryhmä järjestää turvallisuuskoulutuksen torstaina 16.5.2024 kello 17-20 välisenä aikana Teams-etätilaisuutena. Koulutuksen aikana käydään läpi keskeiset turvallisuuteen vaikuttavat lait, tarkastellaan turvallisuusasiakirjan laatimista ja riskienarvioinnin toteuttamista sekä annetaan turvallisuuden käytännön suunnitteluun vinkkejä aiemmasta kokemuksesta oppien.

Koulutus on tarkoitettu tapahtumia järjestäville moottorikerhojen aktiivisille toimijoille sekä muille aiheesta kiinnostuneille. Tämän koulutuksen esitysmateriaalit sekä tallenne julkaistaan verkkosivuillamme tilaisuuden jälkeen.

Ilmoittautuminen koulutukseen on avoinna keskiviikkoon 15.5.2024 kello 14:00 saakka. Ilmoittautumislomake löytyy edellä olevaa linkkiä klikkaamalla.

Lisätietoja koulutuksesta saa turvallisuustyöryhmän puheenjohtajalta, Miska Jokiselta, sähköpostitse (turvallisuus@moottoriliitto.fi) tai puhelimitse (040 190 9475).