Moottoriliiton 2. tason valmentajakoulutus alkaa! Ilmoittautuminen 20.11.2023 mennessä

7.11.2023

Lajiliittojen koulutukset etenevät järjestyksessä.  Kakkostason koulutuksen edellytyksenä on ykköstason koulutuksen suorittaminen tai vastaavan osaamisen todentaminen.

Kakkostason koulutuksen tavoitteena on, että valmentaja pystyy toteuttamaan suunnitelmallisen harjoitusvuoden tai – kauden.  Ykköstason harjoituskerroista edetään siihen, miten suorituskyky kehittyy pitemmällä aikavälillä.  VOK- perusteet koostuvat kolmesta isosta kokonaisuudesta: Valmentajana ja ohjaajana toimiminen, urheilun ja liikunnan valmiudet ja ominaisuudet sekä eettinen ja terveyttä edistävä valmennus ja ohjaus.

Kolmen kokonaisuuden sisällä kakkostason tavoitteet etenevät kohti yksilöllisempää ja suunnitelmallisempaa valmennusta.  Tavoitteina on yksilön valmentaminen osana ryhmää, tavoitteellinen harjoittelu sekä ohjaaminen liikunnalliseen ja urheilulliseen elämäntapaan.

Koulutus järjestetään kolmena viikonloppuna. Ensimmäinen ja toinen lähijakso ovat perjantaista klo 16 sunnuntaihin klo 16 asti 1.-3.12.2023 ja 9.-11.2.2024. Kolmas lähijakso kestää lauantaista sunnuntaihin ja sen ajankohta sovitaan aiemmilla lähijaksoilla. Koulutuskokonaisuus etätehtävineen on laajuudeltaan noin 100 tuntia.

Koulutuksen hinta on 220 €. Majoitustarjous Vierumäellä täysihoidolla (sis. Pe päivällinen, La aamiainen, lounas päivällinen, Su aamiainen, lounas) 2 hengen huoneessa on 145 €/lähijakso/hlö 1. ja 2. lähijaksolla ja kolmannella lähijaksolla 72,50 €/hlö. Yhden hengen huoneen lisämaksu on 40 €/yö.

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittaudu!