A- ja B-toimitsijakoulutukset siirtyvät toteutettavaksi Teams-etäyhteydellä lauantaina 18.11.2023 - ilmoittautumisaikaa on jatkettu 14.11.2023 saakka

8.11.2023

Lauantaina 18.11.2023 järjestettävät toimitsijakoulutukset siirtyvät toteutettavaksi Teams-etäyhteydellä vähäisen ilmoittautuneiden määrän vuoksi. Samalla olemme jatkaneet ilmoittautumisaikaa tiistaihin 14.11.2023 saakka. Kaikille ilmoittautuneille lähetetään kurssimateriaalit sekä osallistumislinkit viimeistään torstaina 16.11.2023 sähköpostitse.

Koulutuksen aikataulu ja sisältö pysyvät aiemmin ilmoitettuna lukuun ottamatta katsastuskurssia (K), joka toteutetaan myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana. Katsastuskurssiin sisältyy käytännön katsastusharjoituksia, minkä vuoksi sen toteuttaminen ei valitettavasti ole mahdollista etäyhteydellä.

Kurssien hinnat muuttuvat myös aiemmin järjestettyjen etätoimitsijakoulutusten mukaisesti siten, että A-koulutuksen hinta on 35 euroa ja B-koulutuksen hinta on 30 euroa.

Lisätietoa toimitsijakoulutukseen liittyen saa Moottoriliiton kerhotoiminnan kehittäjältä alla mainittujen yhteystietojen kautta.