Kerhotoimija - vastaa Moottoriliiton vuoden 2023 kerhokyselyyn, vastausaikaa jatkettu marraskuun loppuun saakka!

20.11.2023

Olemme avanneet kerhoille vastattavaksi Moottoriliiton vuoden 2023 kerhokyselyn! Sen avulla on tarkoitus kerätä palautetta kuluneen vuoden aikana toteutetuista kerhotoiminnan kehittämistoimenpiteistä sekä kartoittaa jäsenkerhojemme tämänhetkistä tilannetta ja nostaa esille kehityskohteita ensi vuodelle. Tämä on siis kerhollenne loistava mahdollisuus vaikuttaa kerhotoiminnan asioihin!

Kerhokyselyyn voi vastata torstaihin 30.11.2023 saakka (vastausaikaa on jakettu). Toivoisimme, että kyselyyn annettaisiin vain yksi vastaus yhtä jäsenkerhoa kohden.

Kaikki kyselyn vastaukset käsitellään luottamuksellisesti. Kyselyn tuloksista laaditaan yhteenveto, josta yksittäistä vastaajaa tai kerhoa ei voida tunnistaa. Joulukuun kerhofoorumissa (tiistaina 12.12.2023) esitellään yleisellä tasolla keskeisimmät huomiot saaduista vastauksista sekä niiden myötä toteutettavat käytännön toimenpiteet.

Lisätietoa kerhokyselystä saa kerhotoiminnan kehittäjältä, Miska Jokiselta.