Liittokokous 2024 – Suomen Moottoriliiton liittokokous 5.5.2024 Helsingissä

29.4.2024

Moottoriliiton liittokokous 2024 järjestetään 5.5.2024 Helsingissä. Kokouspaikkana toimii Kuutio Auditorio Haagassa. Kuutio Auditorion osoite on Nuijamiestentie 7, 00400 Helsinki.

Kokous alkaa tunnistautumisella ja kirjautumisella klo. 10.30. Liittokokous päättää tärkeistä asioista ja lisäksi hallituspaikat ovat nyt jaossa.

Liittokokoukseen on ennakkoon ilmoittautunut hieno määrä jäsenkerhoja, ja kerhot ovat asettaneet ehdokkaansa ehdolle hallituspaikoille.

Kokoukseen voi osallistua etänä Zoom -sovelluksen välityksellä. Äänestys hoituu sähköisessä Hejmo-äänestyspalvelussa.

Verkkosivuiltamme löydät liittokokouksen työjärjestyksen, vuosikertomuksen vuodelta 2023 ja muut liittokokoukseen liittyvät aineistot.

Hallituksen uuden kokoonpanon ja tunnelmat kokouksen jälkeen tiedotetaan heti tuoreeltaan sunnuntaina kokouksen jälkeen.  Pysy kuulolla!

TUTUSTU EHDOKKAISIIN JA MATERIAALEIHIN!