Moottoriliiton johtoryhmä kokoontui 28.9.2023

2.10.2023

Johtoryhmän kokoontui uudella kokoonpanolla ensimmäistä kertaa viime viikolla. Hallituksen nimeämät uudet johtoryhmän jäsenet Jani Backman ja Kristiina Komulainen tuovat johtoryhmään uutta näkemystä viestinnästä ja tapahtumatuotannosta.

Moottoriliiton johtoryhmästä ajanpuutteen vuoksi eronneiden Sami Pölläsen ja Arto Jokisen tilalle hallituksen nimeämät uudet jäsenet Jani Backman ja Kristiina Komulainen aloittivat johtoryhmätyöskentelyn järjestäytymiskokouksen merkeissä viime viikolla 28.9.2023.

Johtoryhmän kokouksessa käytiin läpi taloustilannetta ja pääsihteerin tilanneraportti. Mauri Penttisen raportti sijoitustoiminnan tilanteesta oli käsittelyssä ja T&B Capital ja rahastonhoitaja seuraavat markkinoita ja hakevat uusia sijoitusmahdollisuuksia.

Johtoryhmä keskusteli viestinnästä ja todettiin sisäisessä viestinnässä olevan haasteita. Resurssit ja työkalut tulee määritellä tarkkaan ja suunnitelmaan tulee sisällyttää selkeät ohjeet siitä, mikä on Moottoriliiton vastuulla ja mikä esimerkiksi jäsenkerhon vastuulla ja toisaalta on määriteltävä mitä jäsenkerhot voivat odottaa Moottoriliitolta.

Selkeämmät kuukausi- ja viikkotason suunnitelmat ja viestinnän vuosikello ovat rakentumassa toimistolla Office 365 -ympäristöön.

Trial -lajipäälliköksi nimettiin Jörgen Nylund ja motocrossin lajipäällikköhaku on auki 4.10.2023 asti.

Moottoriliiton johtoryhmän loppuvuoden kokouspäivämääristä päätettiin. Seuraavat kokoukset ovat:

31.10.2023

21.11.2023