Moottoriliitto on Puhtaasti Paras ja Reilusti Paras! Tee verkkokoulutukset nyt!

27.9.2023

Moottoriliiton antidoping- ja kilpailumanipulaation torjuntaohjelmaan on sisällytetty SUEK:n laatimat Puhtaasti Paras ja Reilusti Paras -verkkokoulutukset. Kaikkien Moottoriliiton toiminnassa mukana olevien olisi syytä suorittaa koulutukset verkossa. Suoritettujen koulutusten määrä vaikuttaa osaltaan Moottoriliiton saamaan valtion tukeen.

Näytetään porukalla, että koko Moottoriliitto ottaa aiheen vakavasti ja on sitoutunut reiluun ja puhtaaseen urheiluun! Tee verkkokoulutukset nyt!

Muistakaa valita rekisteröitymisen yhteydessä oikea lajiliitto. Koulutukset ja rekisteröityminen tapahtuu tämän linkin takaa: https://puhtaastiparas.fi/fi/login

Koulutuksen suorittamiseen kuluu noin 35 minuuttia. Verkkokoulutuksen suoritus on voimassa kaksi vuotta. Kurssin suorittamiseksi tulee loppukoe tehdä hyväksytysti. Moottoriliitto saa SUEKilta listan kaikista oman lajinsa koulutuksen suorittaneista henkilöistä.

Tee koulutukset ja auta osaltasi suomalaista moottoriurheilua.