Motocross-lajiryhmään haetaan uusia jäseniä

5.1.2024

Moottoriliitto etsii aktiivisia ja kokeneita motocross-harrastajia liittymään motocross-lajiryhmään. Olemme kiinnostuneita innokkaista yksilöistä, joilla on laaja kokemus motocrossista ja vahva halu edistää lajin kehitystä Suomessa. Lajiryhmän tehtävänä on tukea motocrossin kehitystä, järjestää tapahtumia ja edustaa lajia Moottoriliiton toiminnassa.

VAATIMUKSET:

• Sitoutuminen ja valmius tehdä aktiivisesti töitä lajiryhmässä. Huom. Lajiryhmätoiminnasta ei makseta palkkaa.
  • Kyky käyttää sujuvasti lajiryhmätyöskentelyssä tarpeellisia tietokoneohjelmistoja (esim. tekstinkäsittely, taulukkolaskenta, etäneuvottelu ja sähköpostiohjelmistot).
  • Laaja kokemus motocrossista
  • Kyky rationaaliseen ajatteluun ja syy- ja seuraussuhteiden ymmärtämiseen
  • Kyky työskennellä ryhmässä ja ottaa vastuuta tehtävistä.

HAKEMUKSET:

Haluamme kuulla sinusta ja motocross-taustastasi. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi osoitteeseen: mx.lajiryhma@moottoriliitto.fi

Hakemuksessa tulisi käydä ilmi:

• Nimesi, ikäsi, edustamasi kerho ja yhteystietosi.
  • Kuvaus motocross-kokemuksestasi ja nykyinen roolisi lajissa (harrastaja, harrastajan vanhempi, kerhoaktiivi, kilpailijan taustahenkilö)
  • Miksi haluat liittyä motocross-lajiryhmään?
  • Kuinka monta tuntia olet viikoittain valmis käyttämään lajiryhmätyöskentelyyn?
  • Kuinka sujuvasti käytät erilaisia lajiryhmätyöskentelyssä tarpeellisia tietokoneohjelmistoja (esim. tekstinkäsittely-, taulukkolaskenta-, etäneuvottelu-, esitysgraffiikka- ja sähköpostiohjelmistot).
  • Millaisia ideoita sinulla on lajin kehittämiseksi?

HAKUAJAT:

Hakuaika päättyy, kun paikat on täytetty. Käsittelemme hakemuksia saapumisjärjestyksessä, joten suosittelemme lähettämään hakemuksesi mahdollisimman pian.

Kiitos kiinnostuksestasi motocross-lajiryhmäämme kohtaan. Toivomme innokkaita ja motivoituneita henkilöitä mukaan rakentamaan vahvaa motocross-yhteisöä Suomessa.

Lisätietoja saat tarvittaessa osoitteesta mx.lajiryhma@moottoriliitto.fi.