Sami Pölläsen muistoa kunnioittaen

19.10.2023

Viime viikolla saimme suru-uutisen Sami Pölläsen poismenosta. Moottoriliitto haluaa kunnioittaa Sami Pölläsen muistoa ja ilmaista syvän osanoton Sami Pölläsen omaisille ja läheisille.

Sami Pöllänen oli pitkän linjan moottoripyöräharrastaja ja vaikuttava tekijä moottoripyöräalalla. Sami Pöllänen tunnettiin positiivisena ihmisenä, joka oli aina valmis auttamaan. Sami Pöllänen oli menestyneen RX Moton perustaja.

Enduro oli Sami Pölläsen laji, jossa hän kilpaili aktiivisesti nuorempana. Yrityksen Team RX Moto on myös aktiivisesti mukana kilpailutoiminnassa tukemassa kuljettajia. Tämän vuoden Syyskuussa järjestettiin jälleen yrityksen nimikkokisa RX Moto Endurance, johon otti osaa laaja joukko kilpailijoita ja harrastajia.

Sami Pöllänen antoi paljon tietämyksestään ja osaamisestaan Moottoriliitolle, toimiessaan vuosina 2022–2023 Moottoriliiton johtoryhmässä. Samin vaikutus moottoripyöräyhteisöön oli merkittävä ja hänen vilpitön halunsa auttaa jää varmasti monen mieleen.

Sami Pölläsen muistoa kunnioittaen.

Suomen Moottoriliitto ry