Valmentajafoorumi Tampereen Supercrossin yhteydessä!

27.10.2023

Lauantaina 11.11.2023 Tampereen Supercrossin yhteydessä järjestetään Moottoriliiton valmentajakoulutuksen käyneille parin tunnin valmentajafoorumi.

Tarkoituksena on koota yhteen Moottoriliiton valmentajakoulutuksen käyneet, saada aikaan keskustelua valmennuksesta ja valmentajakokemuksia osallistujilta valmennuksen kehittämiseksi sekä jakaa valmennuksen ajankohtaisia asioita. Osallistumisen kannalta ei ole väliä, valmennatko tällä hetkellä aktiivisesti vai et.

Moottoriliiton valmentajakoulutus käynnistyi uudelleen viime talvena kuuden vuoden tauon jälkeen. Marraskuussa alkaa seuraava koulutus ja ilmoittautuneita on jopa 20, mikä on erittäin hyvä suunta. Koulutuskokonaisuus on jonkin verran uudistunut ja koulutuksen kehittämiseksi koen tärkeäksi saada kokemuksia aiemmin koulutuksen käyneiltä.

Valmentajafoorumissa tehdään myös katsaus tämän hetken huippu-urheilusta ja sen vaikutuksista lasten ja nuorten valmennuksen suuntauksiin nyt ja tulevaisuudessa.

Nykyisen tietosuojan aikaan kaikkia osallistujalistoja ei ole enää jäljellä, joten mikäli muistat kurssikaverisi, jaa toki infoa eteenpäin.

Ilmoittauduthan kotisivujen lomakkeella, niin osaamme varata sopivan tilan valmentajafoorumia varten!

Moni on menossa Tampereen Supercrosseihin joka tapauksessa, niin näin voimme hienosti hyödyntää tämän tilaisuuden kokoontua! Tiedotamme tilaisuudesta mahdollisimman pian tarkemmin.

Kuva: Tampere Supercross tiedotus