Kalevi Vehkosen muistoa kunnioittaen

5.1.2023

Vuoden alku toi mukanaan suru-uutisen. Motocrossin MM-sarjassa ansioitunut kilpailija ja suomalaiselle motocrossille menestystä tuonut Kalevi Vehkonen on poissa.

Vehkonen teki mittavan uran motocross -kilpailijana ja voitti muun muassa Suomessa järjestetyn motocrossin MM-osakilpailun 250-kuutioisten kilpailuerät Hyvinkäällä vuonna 1968. Vuonna 1969 Vehkonen oli mukana voittamassa joukkueiden MM-pronssia yhdessä Reino Hahlin ja Heikki Mikkolan kanssa. Motocrossin lisäksi Kalevi Vehkonen saavutti menestystä myös endurossa ja snowcrossissa sekä oli mukana valmennustehtävissä tukemassa suomalaisia nuoria kohti kansaivälistä menestystä.

Suomen Moottoriliitto ry haluaa esittää syvän osanoton Kalevi Vehkosen omaisille ja läheisille poismenon johdosta.

Suomen Moottoriliitto ry