Kilpailuiden järjestäjäinfo 2024

Moottoriliitto järjesti kilpailuiden järjestäjille suunnatun infotilaisuuden tiistaina 16.1.2024 kello 18-20 välisenä aikana Teams-etätilaisuutena. Tilaisuudessa käsiteltiin kilpailutoimintaan liittyviä teemoja, kuten kilpailuluvan hakemiseen liittyvät käytännöt, Urheilusäännöstön keskeiset muutokset, turvallisuusasioita sekä kilpailun viestintää.

Tilaisuuden esitysmateriaali on luettavissa alla olevassa tiedostossa. Voit katsoa myös tallenteen tilaisuudesta klikkaamalla tästä.

Kilpailun järjestäjille tarkoitettuun WhatsApp-ryhmään voit liittyä tätä linkkiä klikkaamalla. Huomioithan, että puhelinnumero, jolla liityt WhatsApp-ryhmään, näkyy kaikille ryhmään kuuluville.

Mikäli tilaisuuteen tai kilpailun järjestämiseen liittyen herää kysymyksiä, voit olla yhteydessä Moottoriliiton kerhotoiminnan kehittäjänä toimivaan Miska Jokiseen. Hänet tavoittaa sähköpostitse (miska.jokinen@moottoriliitto.fi) tai puhelimitse (040 190 9475).