Kertalisenssit

Kansallinen kertalisenssi 2024

Kansallisen kertalisenssin voi lunastaa Motti-järjestelmästä kaikkiin kotimaan kilpailuihin. Kertalisenssi hankitaan kilpailuun ilmoittautumisen yhteydessä eli se ei ole erikseen valittavissa lisenssikaupassa. Kansallinen kertalisenssi on voimassa siinä tapahtumassa, jota varten se on myönnetty. Kansallinen kertalisenssi on siten kilpailukohtainen: yksi lisenssi jokaista kilpailua/Moottoriliiton kilpailulupanumeroa kohden. Kaksipäiväisissä kilpailuissa, joissa ajetaan kaksi eri kilpailua (esim. osakilpailut I ja II), ja joissa kilpailuihin on myönnetty kaksi eri kilpailulupanumeroa, kumpaankin kilpailuun on myytävä oma kansallinen kertalisenssi.

Kertalisenssihinnat

Kaikki lajit -kertalisenssi: 160,00 €

Rajoitettu-lisenssi:  110,00 €
Rajoitetulla lisenssillä voi kilpailla Trial, Enduro, Drag Racing, Classic, Cross Country, Minimoto/Seniorit, Mopoendurance, Stunt, Mini MX, ATV Offroad ja Moottorikelkkalajit

Naiset, kaikki lajit -kertalisenssi: 110,00 €
Naisten kertalisenssillä voi kilpailla vain naisille tarkoitetuissa luokissa kaikissa lajeissa

Nuorisolajit (alle 16-vuotiaat): 68,00 €

Mopoendurance: 60,00 €

Omavastuu on 200 €, poislukien Nuorisolajit (100 €).
Vamman hoitokulut 15 000€ / Urheiluvakuutuksen tuoteseloste 1.1.2024 – 31.12.2024

Moottoriliiton ja OP-Pohjolan Sporttiturvavakuutuksesta (06-21632) ja Kertalisenssivakuutuksesta (06-221632) solmiman sopimuksen mukaan sopimuksessa ei sovelleta vakuutusehtojen kohdan 3 osaa: Urheilulisenssivakuutuksesta ei korvata tapaturmia, jotka kuuluu korvata liikennevakuutuslain nojalla.